مرکز خرید اختراع فروش اختراع

فروش اختراعات در زمینه بهینه سازی مصرف سوخت – انرژی های نو – ساختمان – بهداشتی – پزشکی – خودرو – ترافیک – ایمنی – کشاورزی . . .

مرکز خرید اختراع فروش اختراع

فروش اختراعات در زمینه بهینه سازی مصرف سوخت – انرژی های نو – ساختمان – بهداشتی – پزشکی – خودرو – ترافیک – ایمنی – کشاورزی . . .

رزومه اختراع


گواهی ثبت اختراع





مراحل ثبت اختراع داخلی به عنوانی تلقی می شود که هر مخترع بخواهد در کشور خود اقدام به ثبت کند.ثبت اختراع داخلی در ایران بر اساس اصل سرزمینی بودن، اختراع در کشوری که ثبت شود شامل تمام حمایت ها خواهد بود.اگر بخواهد در کشور های دیگر حمایت شد یا مورد تجاری سازی واقع شود باید در انجا به ثبت برسد.مراحل ثبت اختراع پس از توافق نامه پی سی تی حالت یکسانی پیدا کرده است.اهمیت ثبت اختراع به حدی  است که در یک توافق نامه بین المللی کشور ها راجعبه آن توافق کرده اند.پس تمایز زیادی بین ثبت اختراع داخلی و بین المللی نیست و میتوان نسبت به هر دو اقدام کرد.





























مواردی وجود داشته است که ثبت اختراع مدت زمان زیادی حدود ۲ الی ۳ سال زمان برده است.مکاتبات مخترع یا وکیل او یا هر دو با کارشناس اداره بسیار حائز اهمیت می باشد.ممکن است تصمیم گرفته شود ادعاهایی عودت شود و این مساله با ثبت درخواستی امکان پذیر است.در ایران کارشناسان اداره ثبت متخصص نیستند بلکه بنا بر نوع اختراع ان را به دست یک متخصص می سپارند.متخصصی که دارای مهارت عادی است و اصولا از بین دانشگاهیان انتخاب می شود.یک نقطه ضعف برای سازمان ثبت ایران مساله کارشناسان داور می باشد که خارج از سیستم اداره هستند.این موضوع ریسک افشا را بیشتر می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد